Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik mijn google play weer in orde?

Ik heb al een tijdje dat Google Play app raar doet. Dus ik dacht ik wis hem en installeer hem terug, maar verwijderen ging niet. wel gedwongen stoppen, gegevens wissen en updates wissen. wat ik deed. maar nu werkt er niks meer. Het enige wat ik te zien krijg is het logootje, maar als ik erop klik gebeurt er niets.
Als ik via google iets wil downloaden, stuurt die me toch naar google play... wat dus niet werkt. Ik zie " installeren" maar de button werkt niet. sommige geïnstalleerde apps krijg ik ook niet goed meer open sinsdien bv google assistent. hoe krijg ik dat in hemelsnaam goed?
ik heb al gedacht alle apps terug op fabrieksinstellingen te zetten maar zelfsdat wil niet lukken, de button reageert niet.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Er kunnen een paar redenen zijn waarom uw Google Play-account niet werkt zoals het zou moeten. Hier zijn een paar oplossingen om te proberen:

Ten eerste, zorg ervoor dat u bent aangemeld met het juiste Google-account. Als u niet zeker weet welk account aan uw Play Store is gekoppeld, kunt u proberen de Play Store op een ander apparaat te openen en u daar aan te melden.

Als u zeker weet dat u het juiste account gebruikt en nog steeds problemen ondervindt, kunt u proberen de gegevens uit uw Google Play Store-app te verwijderen. Ga hiervoor naar Instellingen > Apps > Alle > Google Play Store, tik vervolgens op Opslag en verwijder alle gegevens van die pagina. Open daarna de Play Store-app en deze zou u moeten vragen om al uw apps te downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
liveisgreat
4 jaar geleden
zeker de juiste account, gegevens wissen heb ik gedaan aar probleem blijft
Op deze manier zou teruggaan naar fabrieksinstellingen moeten werken:

Houd de juiste toetsen ingedrukt om het apparaat op te starten in de herstelmodus. Dit zal van apparaat tot apparaat verschillen. Hier zijn enkele voorbeelden:
Nexus 7: volume omhoog + volume omlaag + aan/uit
Samsung Galaxy S3: volume omhoog + home + power
Motorola Droid X: home + power
Apparaten met cameraknoppen: volume omhoog + camera
Vergelijkbare apparaten zullen waarschijnlijk vergelijkbare toetscombinaties gebruiken.
Voer anders een Google-zoekopdracht uit met de naam van je apparaat en "herstelmodus" - of kijk in de handleiding of op ondersteuningspagina's.

Laat de knoppen los wanneer het apparaat is ingeschakeld. Je ziet een afbeelding van een Android die op zijn rug ligt met de borst open en de binnenkant wordt onthuld.
Druk op de toetsen Volume omhoog en Volume omlaag om door de opties te bladeren totdat je de herstelmodus op het scherm ziet.
Druk op de aan/uit-knop om opnieuw op te starten in de herstelmodus. Je ziet al snel een Android met een rode driehoek.
Houd de aan/uit-knop ingedrukt en tik op Volume omhoog. Je ziet het Android-systeemherstelmenu boven aan uw scherm verschijnen.
Selecteer gegevens wissen / fabrieksinstellingen herstellen met de volumetoetsen en tik op de aan/uit-knop om deze te activeren.
Selecteer Ja – wis alle gebruikersgegevens met de volumeknoppen en tik op Aan/uit. Het apparaat wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen en al uw gegevens worden gewist.
Als het apparaat op enig moment vastloopt, houd dan de aan/uit-knop ingedrukt totdat het opnieuw wordt opgestart.
________

De andere manier is dus iets als: Instellingen - Privacy - Fabrieksinstellingen herstellen, maar dat werkt bij jou niet:
https://www.androidplanet.nl/tips/de-fabrieksinstellingen-terugzetten/
(Lees meer...)
SimonV
4 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing