Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je je zoekgeschiedenis van een bepaalde site? bijvoorbeeld babybytes in dat zoekbalkje?

Ik weet allen hoe je je chome zoek geschiedenis kan verwijderen, maar hoe kan je je zoekgeschiedenis van sites verwijder. Bijvoorbeeld: als ik op de zoekbalk van babybytes (een site) klik komen er allemaal namen tevoorschijn die ik al heb opgezocht. Kan je dat ook wissen? (bekijk foto).

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
TurfGraver
3 jaar geleden
Cookies verwijderen.
https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=nl&co=GENIE.Platform%3DDesktop

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Hopelijk werkt dit:
• Open Chrome op je computer.
• Klik rechtsboven op Meer -> Instellingen.
• Klik op Privacy en beveiliging -> Cookies en andere sitegegevens.
• Klik op Alle cookies en sitegegevens bekijken.
• Zoek rechtsboven de naam babybites.
• Klik rechts van de site op Verwijderen
Mocht de zoekgeschiedenis niet verdwijnen, dan hoor ik het graag!
Nee, het werkt niet. De site maakt gebruik van een Google-zoekfunctie. Zoekgeschiedenis verwijderen helpt ook niet. Ik zal verder zoeken.
Wat wel werkt: je opgeslagen formuliergegevens voor 'Automatisch aanvullen' verwijderen
Open Chrome.
Klik rechtsboven op Meer .
Klik op Meer hulpprogramma's - Browsegegevens wissen.
Kies een periode, zoals ‘Afgelopen 7 dagen’ of ‘Altijd’.
Klik op ‘Geavanceerd’ en kies alleen de optie ‘Formuliergegevens voor Automatisch aanvullen’. Vervolgens Gegevens wissen.
Maar hierbij gaan dus wel meer formuliergegevens verloren.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 19 januari 2022 09:12: tekst
SimonV
3 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing