Wat kan ik doen als ik geen mails meer kan ontvangen op Gmail?

Ik kan sinds 12 november geen e-mails meer ontvangen op mijn Gmail account maar ik kan wel verzenden Ik krijg het gewoon niet opgelost Ik ben niet zo handig hiermee Ik vraag me af hebben meer mensen op dit moment er last van ?? het probleem heb ik ook als ik gewoon via de computer inlogt de webbrowser , ik weet niet meer wat ik moet doen,Ik wil Persoonlijk contact met een Nederlandse medewerker van Google

2 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je maximum van 15 Gb bereikt is.
Verwijder dus mail, en leeg vervolgens je prullenbak.
Of betaal voor meer opslagruimte.

Misschien ontvang je wel mail, maar wordt deze in een andere box geplaatst.
Gebruikers kunnen filters verwijderen door op de knop Instellingen te klikken en Instellingen te selecteren .
Klik op Filters en geblokkeerde adressen
Selecteer alle filters die op dat tabblad worden vermeld.
Druk op de knop Verwijderen om de filters te wissen.

Zie ook:
https://windowsreport.com/gmail-account-not-receiving-emails/
Toegevoegd op 19 november 2021 07:53: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV