Hoe bekijk je meerdere foto's tegelijk via WeTransfer?

Ik schrijf op freelance basis teksten, waarbij ik foto's ontvang. Dit zijn er soms wel 50 tegelijk en tot nu toe kon ik via WeTransfer altijd klikken op 'voorbeeld' waarbij ik alle foto's in een soort kader kon bekijken. Helaas heeft WeTransfer iets gewijzigd hierin waardoor dit niet meer mogelijk is. De enige manier om de foto's nu te bekijken, is ze te openen via Paint, maar dat is nogal omslachtig gezien je daar niet meerdere foto's kunt openen. Nu gebruik ik de laptop van mijn (andere) werk, dus ik kan niet zomaar nieuwe programma's downloaden. Wie heeft de gouden tip?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

Wetransfer zegt hierover:
Als de bestanden in een map zijn geüpload, kunt u er geen voorbeeld van bekijken.
Op dit moment ondersteunen we de volgende bestanden voor voorbeeldweergave:
.jpeg/.jpg (tot 15 megabyte per afbeelding)

https://wetransfer.zendesk.com/hc/article_attachments/360038648752/previewtransferdownload.gif

.png (tot 30 megabyte per afbeelding)
.tiff/.tif (tot 100 megabyte per afbeelding)
.psd ( tot 100 megabyte per Photoshop-document)
.mp3
Houd er rekening mee dat afbeeldingen van meer dan 40 miljoen pixels (bijv. 6000w x 8000h) niet worden ondersteund.
.
Je kunt in Verkenner alle voorbeelden zien door Beeld - Normale pictogrammen te kiezen.
Klik daarbij eventueel voor Voorbeeldvenster linksboven ([ALT] P).
SimonV