Schoont GV zijn vragenlijst op na een aantal jaren?

Vandaag zijn er 1 antwoord en 5 reacties van mij gewoon verwijderd allemaal ook rond dezelfde tijd. Dingen die al wel oud waren ( eerder maanden of jaren dan weken ) en dus die eerder wel door de controle waren geraakt. Was er een opschoonactie, is er een teller die oude dingen weghaalt of heeft er een moderator een hekel aan mij?

1.4K
LeonardN
2 jaar geleden
Heb dit ook.
Ik denk dat de bijdrages al eerder weggehaald zijn en je nu pas de meldingen krijgt.
Amadea
2 jaar geleden
Er zal inderdaad een opschoonactie bezig zijn, ook bij mij zijn antwoorden en reacties verwijderd. Wel vind ik het heel flauw dat je met een verwijderd antwoord ook een punt verliest, want dat antwoord voldeed gewoon aan de richtlijnen.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Gelijk een punt voor inloggen, verbaasd ben ik.
Daarna dook ik de puntenhistorie in ... 6 uur en 7 uur geleden is er werk verricht. Zeven = ja 7 antwoorden zijn verwijderd en talloze 4/5 pagina's reacties. Toe maar dacht ik, zou er een nieuwe moderator in dienst zijn?
LeonardN
2 jaar geleden
Hoe weten jullie dat de schoonmaakactie nu bezig is (of iig 7 uur geleden), ipv dat het verlate meldingen zijn, net zoals de laatste keer toen dat gebeurde?
Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat een moderator opeens tig dingen gaat verwijderen zover terug in tijd.
nounka
2 jaar geleden
Ik weet niets, daarom dat ik de vraag stelde.
Een schoonmaakactie bedacht ik omdat het allemaal rond dezelfde tijd ( toen ik het schreef 5 uur ervoor ) gebeurde.
Ik zie dat Amadea en Jodokus het ook ondervonden...
Amadea
2 jaar geleden
De inlogpunt kun je nog wel verkrijgen, jodokus52, door elke dag uit te loggen met het antwoord op https://www.startpagina.nl/v/goeievraag/vraag/696172/log-goeievraag/ en daarna weer in te loggen.
LeonardN
2 jaar geleden
@nounkas
Ik heb ook 7 uur terug notificaties dat er bijdrages verwijderd zijn. Dat betekent niet per se dat die bijdrages 7 uur geleden verwijderd zijn. "VANDAAG zijn er 1 antwoord en 5 reacties van mij gewoon VERWIJDERD allemaal ook rond dezelfde tijd." Hoe weet je dat?
Ik zeg:
Vandaag heb je het bericht gekregen dat er 1 antwoord ....... verwijderd zijn.
Ritsuka
2 jaar geleden
Zoiets moet je aan een moderator vragen, hoe kunnen wij dit weten?
gvrox
2 jaar geleden
Bij mij is een antwoord verwijderd uit 2012, dat zou dan wel een erg vertraagde melding zijn.
Thecis
2 jaar geleden
@Amadea
Waar zit de uitlogbutton? Die kan ik namelijk niet vinden.
Amadea
2 jaar geleden
Er zit geen rechtstreekse button, Thecis, maar zoals Simon in zijn antwoord uitlegt moet je de cookies verwijderen om het te bewerkstelligen.
nounka
2 jaar geleden
Veel reacties met mensen die ook
*recent een melding kregen dat het weggedaan is
*recent een bijdragen verwijderd kregen
*het net als ik niet weten. Leuk dat er toch veel reacties komen.
Met de beste hoop had ik misschien een antwoordje verwacht met een 'ja... / nee...' en dat was het.
Nu hopen dat er iemand nog een antwoord kan formuleren of deze vraag gaat binnen enkele dagen de vuilbak in ( of doet men dat niet meer na 5 dagen zonder antwoord ) en dan kunnen we hier blijven praten. Amadea, die punten kwijt is idd niet heel leuk. Zeker als je echt je best doet als je een antwoord schrijft om goed op te zoeken.
Gvrox, mijn reacties en het antwoord waren ook al oud. Of het van 2012 was weet ik niet maar ik zou ook een jaar gokken. Zou idd veel vertraging zijn.
LeonardN, vertraging zou kunnen. Maar een vertraging van maanden tot bij sommige gebruikers van jaren... dat is toch heel slechte verbinding dan.
Thecis
2 jaar geleden
@Amadea
Uitloggen is dus in feite niet mogelijk. Je kan zorgen dat het systeem vergeten is dat je ingelogd bent door een grote schoonmaak te houden.
LeonardN
2 jaar geleden
Er is een nieuwe mogelijkheid verzonnen wat dit in werking heeft gezet. Het account van Conqie bestaat niet meer.
Zeker een aantal van de verwijderingen die ik heb vallen daar onder, lastig te bepalen voor alle verwijderingen.
Dat zijn dus ook verwijderingen van jaren terug. Met dank aan SimonV
https://goeievraag.startpagina.nl/forum/topic/2573551/onduidelijk-waarom-bijdrage-verwijderd-is-discussieer-er-hier-over/?page=35
Amadea
2 jaar geleden
Voor de duidelijkheid: dat is geen verzonnen mogelijkheid, maar de bewezen oorzaak van het gebeuren. Voorheen werden alle bijdragen van iemand die zijn of haar account opzegde geanonimiseerd en bleef de kennis vermeerderende inhoud gewoon bewaard. Nu heeft iemand bij startpagina in plaats daarvan (abusievelijk?) alle inhoud verwijderd.

Antwoorden (1)

Zo te zien wordt dit niet gedaan. Je kan sowieso 11 jaar terug kijken (ik ben naar pagina 40.000 gegaan, zie ook https://www.startpagina.nl/v/40000/)

Wel worden er soms oudere vragen verwijderd. De precieze reden voor die verwijdering is dan niet bekend (kan door een moderator gedaan worden of door een gebruiker, maar de laatste is niet waarschijnlijk in jouw geval).
Maar het lijkt er niet op dat vragen automatisch na een aantal jaar verwijderd worden.
----
Momenteel is de oudste pagina: https://www.startpagina.nl/v/43803/
Deze komt uit januari 2009. Dat is ook de tijd wanneer de site is opgericht, in 2009
zie ook: https://nl.wikipedia.org/wiki/Startpagina.nl#Startpagina_GoeieVraag

Dus nee, de site wordt niet automatisch opgeruimd na een aantal jaar.
Toegevoegd op 06 juli 2021 15:12: tekst
Thecis