Wat betekend Intel undi PXE-2-0?

1.3K
Cyriel
2 jaar geleden
ook nog intel undi,PXE -2.0( build 083) ; For atheros PCIE Ethernet Controller v2.1.1.1(12/23/11) ; Check cable connection ; PXE-MOF:Exiting Intel PXE ROM ; No bootable device-- insert boot disk and press any key
gvrox
2 jaar geleden
Heb je m'n antwoord wel gelezen ? De schijf waar Windows op staat is stuk waarschijnlijk (zo niet, dan is er een instelling in het BIOS verkeerd). Heeft de laptop van tevoren meldingen of kuren gehad ?
Cyriel
2 jaar geleden
Ik weet het ook niet meer maar bedankt voor uw hulp

Antwoorden (1)

UNDI betekent Universal Network Device Interface, en PXE betekent Preboot eXecution Environment, Intel is de fabrikant van de netwerk-chipset. Maar de vraag is of je wat aan die info hebt: uit je eerdere vraag blijkt dat er waarschijnlijk iets mis is met de harde schijf of SSD in je laptop waardoor deze daarvan niet meer op wil starten. Daarom probeert de laptop via het netwerk op te starten, en dat gaat ook niet.
gvrox