waar vind ik de map concepten?

Een in concepten opgeslagen e-mail die ik nog niet verzonden heb, kan ik niet vinden.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Welk e-mailprogramma gebruik je?

Antwoorden (1)

In principe altijd in de linkerkolom ergens onder ontvangen berichten.
Gmail: als je aan de linkerkant van je Gmail-pagina geen concepten ziet, ga dan naar het tabblad Labels in Instellingen. Klik op de link Weergeven naast het label Concepten (Drafts).
Toegevoegd op 12 april 2021 12:13: afbeelding
Plaatje bij antwoord
SimonV