mn macbook refresht steeds mijn webpagina omdat het te veel geheugen zo gebruiken, hoe los ik dit op?

Wanneer ik op via safari op disney+ een film kijken refrehst ie hem continu met de melding dat de website teveel geheugen gebruikt en dat mijn mac daardoor langzamer kan reageren. Ik heb verder wel nog meer dan genoeg gb vrij op mn laptop. help :(

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op internet zijn heel veel klachten te lezen omtrent dit probleem, probeer chrome voor OSX, of gebruik de stand-alone disney+ player die clicker heet(zie: bron) Dit is niet iets wat snel opgelost gaat worden.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
dankjewel!!