Is er nog een optie om het Windows 10 wachtwoord opnieuw in te stellen als je het vergeten bent?
Ik weet mijn windows 10 wachtwoord niet meer. Ik weet het antwoord niet op de herstelvragen, het is lang geleden dat ik deze heb ingesteld. Ik heb geen wachtwoord via een USB gemaakt.
Is er nog een optie om het wachtwoord opnieuw in te stellen?
https://pcmweb.nl/artikelen/workshop/zo-breek-je-in-in-windows-10-zonder-wachtwoord/
het kan wel maar het is onmogelijk onhandig, je kan het googlen - wat je kan doen het beste misschien is gewoon naar een elektronica zaak gaan zoals de mediamarkt en dit probleem voorleggen (of eerst bellen) en dan zien wat zij eraan kunnen doen. snel en discreet en geen problemen zoals per ongeluk iets verkeerd doen en dan sta je met helemaal geen werkend systeem meer.
De bedoeling van de herstelvragen is dat je daar gegevens voor kiest die alleen jij weet. Heb je dat toen niet gedaan dan? Of is het helemaal niet jouw Windowsapparaat?
Ben je je Windows 10 wachtwoord vergeten en heb je een account bij Microsoft, dan is het zeer eenvoudig om je wachtwoord te resetten. Microsoft heeft hier een speciale webpagina voor. Denk erom dat je nu niet alleen het nieuwe wachtwoord aanmaakt voor Windows 10, maar ook voor alle andere diensten van Microsoft die je afneemt.