ik ga windows7 op mn laptop zetten maar wil graag de gegevens bewaren van mijn laptop kan dat?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb het verkeerd verteld ik had een versie erop maar geen legale nu is die periode voorbij en kon ik er helemaal niet meer op, nu een legale versie gekocht, maar wil wel mn bestanden bewaren maar weet niet hoe aangezien ik niet meer naar mn bureaublad kan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Backup van alles wat je bewaren wil maken, en dit na de instalatie van W7 weer terugplaatsen.

Toegevoegd na 26 minuten:
Kun je er ook niet komen via F8 bij het opstarten, veilige modus. dat zou ik eerst proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan, zet alle bestanden die je wilt houden op een USB stick of CD.

Complete programma´s kun je zo niet overzetten, daarvoor ben je het installatiebestand nodig.

Na de herinstallatie stop je de usb stick in de PC en zet je alles terug.

Wanneer je trouwens bijvoorbeeld van Windows Vista Home premium naar Windows 7 Home premium of Windows Vista ultimate naar Windows 7 Ultimate gaat (met hetzelfde aantal bits) gaan er geen gegevens verloren tijdens de installatie wanneer je voor upgrade kiest. In sommige gevallen is dit mogelijk. Toch is een backup maken altijd aangeraden.

Toegevoegd na 6 uur:
In het productactivatiescherm heb je de optie een nieuwe productcode in te vullen. Ook in het blokkadescherm heb je die optie. Na her mmt invulken van je serial zal windows weer werken zonder herinstallatie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je windows 7 versie die op je pc staat dezelfde is als de legale die je gekocht hebt dan zou je in principe het serie nummer kunnen invullen zonder dat je de het er helemaal opnieuw opzet. is het proberen waard
en mocht je helemaal niet verder komen probeer dan eens de reparatie mogelijkheden voordat je probeert de hele windows 7 te vervangen.

en als dat niet gaat zet windows 7 er dan gewoon op
over de oude windows 7
je documenten ed blijven wel bewaard ze worden wel verplaats naar old windows o.i.d
programma,s meestal niet maar als het goed is heb je daar ook cd's e.d van of haal ze weer op via internet

outlook mail wordt ook niet bewaard maar ik ga er maar even vanuit dat je webmail gebruikt
capthavoc
13 jaar geleden
windows 7 zet je oude windows in een apparte map.
de rest blijft ook bewaard. de vraag is meer heb je genoeg ruimte op je hardisk.