Hoe kan je meer dan 2 personen laten inloggen op een extern bureaublad bij de Windows server van 2012?

ik heb een windows server 2012 standard evolution en daarop kunnen 2 personen aanmelden met extern bureaublad kan je dit veranderen naar meerdere personen? zoja hoe?

VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Volgens mij kan dat niet
Griffin
3 jaar geleden
"Volgens mij kan dat niet"
Waar baseer je dat op? Je kunt gewoon CAL's bijkopen voor Windows 2012.
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Puur op eigen kennis en gebruik ervan

Antwoorden (1)

Een licentie kopen voor terminal server. Windows server zijn gelimiteerd op
"administratieve" terminals.