Waar vind ik de spam map in mijn Gmail?

Ik zie spam er nergens tussen staan (zie afbeelding).

Picture for question
BarendV
3 jaar geleden
Met muis of vinger boven inbox staan en naar beneden scrollen. Het staat onder Alle e-mail.
Amadea
3 jaar geleden
Op een standaard Gmail staat het tussen Concepten en Prullenbak. Kijk eens wat er gebeurt als je op Minder klikt?
SimonV
3 jaar geleden
Misschien staat Spam op verborgen:
https://www.getcloudapp.com/how-to-use-the-internet/how-to-check-spam-folder-gmail
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De site in de Nederlandse taal is duidelijk:
https://www.seniorweb.nl/tip/tip-mappen-weergeven-of-verbergen-in-gmail
Als - Meer - te zien is, zijn de meeste mappen verborgen.

Antwoorden (1)

De spam Map in Gmail is verborgen.
Klik op Meer (dan verschijnt Minder)
Vergeet niet om de verticale balk rechts van de mappen naar beneden te trekken.
https://www.seniorweb.nl/tip/tip-de-spammap-in-gmail

Succes
Toegevoegd op 02 september 2020 12:44: tekst
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Amadea
3 jaar geleden
Nee, Meer komt pas tevoorschijn als je eerst op Minder hebt geklikt.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ja, bij inloggen komt eerst meer te voorschijn. Precies zoals op de site uitgelegd wordt.
Ga naar www.gmail.com en log in met uw accountgegevens.
Klik links, onder aan het rijtje van uw mailmapjes, op Meer.
Eerst Meer of Minder bij openen van Gmail is irrelevant, gewoon op Meer klikken en verder zoals uitgelegd wordt op de site van seniorweb en het youtube filmpje.