Ik heb een pc met Windows 7 en Ubuntu maar wil graag Ubuntu verwijderen maar hoe moet dat?

Ik heb een pc met Windows 7 en Ubuntu maar wil graag Ubuntu verwijderen maar hoe?

1.4K
SingingCoyote13
4 jaar geleden
Windows 7 wordt niet meer ondersteund, je loopt een groot veiligheids risico als je windows 7 blijft gebruiken overigens. je loopt gevaar gehackt te worden of dat er malware keyloggers of virussen/trojans je computer binnen kunnen komen. voor ubuntu geldt dat je meestal die kunt opwaarderen naar de laatste (huidige) versie. maar als je toch alleen windows 7 wilt op je pc, is de beste methode een clean install, wat al hieronder staat, waarbij je heel de schijf wist en windows 7 schoon installeert.

Antwoorden (2)

Een schone windows 7 installatie.
( dus alles formatteren )

want als je ubuntu verwijderd, blijft de boot keuze nog zichtbaar.
( en dat gaat irritant worden )
4 jaar geleden
Als je hebt besloten dat je Ubuntu niet meer het juiste besturingssysteem voor je is, dan vraag je je misschien af hoe je het kunt verwijderen. Het verwijderen van Ubuntu als dit het enige besturingssysteem op je computer is hoeft niet zo moeilijk te zijn, maar de zaken worden wat gecompliceerder als je ernaast Windows hebt geïnstalleerd. Lees de volgende gids in de bron om in beide gevallen Ubuntu te verwijderen.
Merk op dat deze procedure gericht is op de door jou aangegeven Windows 7, al is het verschil met andere Windows versies niet bijster groot.
Toegevoegd op 27 april 2020 05:19: tekst
Ozewiezewozewiezewallakristallix