Wat is een gratis vervanger voor Microsoft Office Frontpage?

Ik heb namelijk een nieuw pakket geïnstalleerd (MS Off 2007) en heb hier dus niet de HTML-editor Microsoft Office Frontpage. Ik heb het eigenlijk wel nodig, maar wil er liever niet veel voor uitgeven. Is er een goeie suggestie die dezelfde functies heeft als Frontpage maar niet teveel kost??

Toegevoegd na 3 minuten:
niet een die alleen in html-taal doet, maar ook in gewone tekst en een tekenfunctie heeft

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Kompozer is gratis en doet wat jij beschrijft

Downloaden kan op: http://www.kompozer.nl/