Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn beeld op mijn computer is niet volledig over het scherm Weet iemand hoe ik doet volledig krijg?

Toen ik een game aan het opstarten was kreeg ik een soort melding dat ik in mijn instelling iets moest veranderen ( 1440x900-60Hz) (geen idee wat dat is

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Heb je dat probleem tijdens het spelen van het spel? Of tijdens het normale gebruik, dus in Windows?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb het ook tijdens het normale gebruik van mijn computer dus niet alleen tijdens het spelen van de game ( ik weet niet hoe je op een reactie reageert dus doe het even zo als dat werkt)
LeonardN
6 jaar geleden
Hierzo de uitleg hoe je de resolutie verandert in Windows 10
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4026956/windows-10-change-screen-resolution Zet hem zo hoog als mogelijk is.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Klik op een leeg stuk bureaublad met je rechtermuisknop
en kies "aan persoonlijke voorkeur aanpassen" hier kun je de instelling kiezen die je wilt hebben.
ga naar start, configuratiescherm, vormgeving en thema’s
en dan beeldschermresolutie wijzigen.
als het goed is kun je nu gewoon weer met een normaal beeld werken.
Ook kun je met Ctrl ingedrukt met de + inzomen en met de – uitzomen.
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing