slaat league of legends de video settings per computer op?

ik speel league of legends op 2 verschillende pc's. een krachtige pc en een wat minder krachtigere pc. Ik ben erg benieuwd of het spel de settings per pc opslaat op hetzelfde account. of dat je dit elke keer weer moet aanpassen als je op een andere pc speelt.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ja, de settings worden opgeslagen in de installatiemap van League of Legends op elke pc. In het bestandje game.cfg (Je kunt ze daar ook handmatig wijzigen).
SimonV
4 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
+Gelukkig wel, en zo gebeurt dit ook bij veel andere accountgebonden spellen, anders moet je steeds bij het spelen op een ander systeem allerlei waardes gaan veranderen.