Kan iemand mij helpen met een bericht terug halen dat ik van facebookmessenger heb verwijderd?

3 maanden geleden en ik een ontvangen bericht verwijderd van facebook messenger. Ik heb dit bericht op dit moment echt nodig. Weet iemand of dit op de 1 of andere manier mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Amadea
4 jaar geleden
Vragen aan de persoon die jou dat bericht zond of hij/zij dat nog een keer kan versturen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Beste Amadea, Ik heb dit al geprobeerd maar de tegenpartij heeft het helaas ook niet meer..
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als beide partijen het bericht gewist hebben kun je het niet meer terug halen.

Antwoorden (1)

In dit geval zijn er twee opties:

Optie 1:
Je vraagt aan degene die het bericht verstuurd heeft of hij/zij het nog heeft.
Indien dit het geval is, kan deze een screenshot doorsturen.

Optie 2:
Je zou kunnen proberen met Wondershare Dr.Fone Data Recovery (dit is betalend, maar heeft wel een gratis proefperiode).
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@applefan03 Ja klopt ik kwam dit programma ook tegen ik weet alleen niet hoe ik dit zou moeten gebruiken.
Heb jij enig idee hoe dat werkt?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt.
Ik vermoed, uit alles wat ik gelezen heb, dat je gewoon je gsm moet aansluiten.
Dan het programma opstarten en naar "Recover Data" gaan om het te starten.
Er is wel een filmpje over:
https://www.youtube.com/watch?list=PLUrYm4QGcoz9_lbO-JVwjqQGiNGeXmwk3&v=nSId-F2buiw