Volgens mij geen probleem als je duidelijk aangeeft van wie de cover is.
Zelf nooit problemen mee gehad.
5 jaar geleden
Klopt. Je kunt gewoon je cover uploaden. Gewoon in de beschrijving zetten van wie het origineel was en je hebt geen copyright shit over je heen.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja, dat kan maar als je goed kan spelen en het lijkt teveel op het origineel kan YT het blokkeren.
Ik heb dat meegemaakt bij de opening van een nieuw winkelcentrum, een kamerorkest speelde iets klassieks. Ik heb dit gefilmd en geüpload maar kreeg een melding dat het in sommige landen niet beschikbaar was.

Nou, doe je best en streef naar een copyright claim!