Hoe verwijder ik contact personen in Mail Windows 10?

Ik heb per ongeluk een paar personen automatisch toegevoegd als contactpersoon. Hoe verwijder ik deze?
Als ik mail wil opstellen, staan deze gewoon in de lijst. Ze staan niet in de "Personenlijst" in Mail.
Hoe verwijder ik deze?
Via vergrootglas en contactpersonen kom ik niet verder. Zie geen map contactpersonen.
Contactpersonen op zich heb ik op uit staan. Ook als ik iemand anders mail. komt deze in de lijst te staan, als ik mail opstel. Hoe schakel ik dit uit.
Is het een mogelijkheid, om mijn email accounts te verwijderen.inclusief contactpersonen.
En deze opnieuw aan te maken en in te voeren. Lost dat het probleem op?

4.2K

Antwoorden (1)

Ga links onder naar het vergrootglas en typ 'contactpersonen' en ga dan naar de map van contactpersonen.Klik daar rechts op de te verwijderen persoon en kies voor verwijderen.
fremar