Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er app waarmee het geluid van video versterkt kan worden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.8K
LeonardN
5 jaar geleden
Welke app op welk systeem van welke video?
Je zou VLC-player kunnen proberen die is bijna voor elk OS te krijgen en geeft een 200% volume output. https://www.videolan.org/vlc/index.nl.html

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ja, als je in het menu volumenormalisatie aanklikt wordt het versterkt als het geluid te zacht is.
Met mplayer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
Dat is enkel als het zacht is, daarnaast geef je niet aan (net als de vrager) voor welk systeem de app is. Het woord apps wordt over het algemeen eerder gebruikt voor mobiele OS'en en software voor desktop OS'en. Grote kans dus dat de vrager een Android- of iOS-app zoekt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat is niet waar, het gaat ook zachter als het te hard is. De vraag is gesteld in computers en internet dus je tweede aanname is gok ik ook incorrect.
LeonardN
5 jaar geleden
"Dat is niet waar, het gaat ook zachter als het te hard is." Dat zeg ik toch, het gaat dus ALLEEN harder als het zacht is. Als het al hard is gaat het dus niet meer harder. De vrager wil dat iets harder gaat, niet dat iets zachter gaat. Ik zeg niet dat de vrager dan wel het een zoekt dan wel het ander (PC/mobiel). Ik zeg dat jij een beperkt stuk software geeft en NIET vermeldt waarvoor het is (net zo onhandig als de vrager die niet expliciet vermeldt waarvoor het gezocht wordt). Je zou dat wellicht aan kunnen geven in je antwoord, net als het verhaal dat het dus niet werkt als het volume al hard is, dat het dan zelfs de tegengestelde werking geeft als gezocht. Men geeft in de regel slecht aan door de categorieën wat men zoekt. Normalisatie is niet per se versterking.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding