Hoe lang gaat een muis met 20 miljoen kliks mee?

ik was op zoek naar gaming muizen en zag dat er bij veel in de beschrijving stonden dat de muis 20 miljoen-clicks mee gaan, hoe lang is dit ongeveer als je uitgaat van een gemiddelde computer gebruiker?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.9K
ronron1212
5 jaar geleden
Een gemiddelde computer gebruiker is geen gemiddelde gamer.
SimonV
5 jaar geleden
Zie hier:
https://www.digitalcitizen.life/how-long-are-millions-keystrokes-and-clicks-years

Antwoorden (1)

Ongeveer zeven jaar bij intensief gebruik (als je de computer ook voor je werk gebruikt).
Om jouw eigen click-gedrag te kennen kan je whatpulse installeren, een programma dat je mouse-clicks per dag kan registreren. Dat kan je downloaden via de eigen website.