Hoe kan ik begeleide toegang uitschakelen?

Hoi allemaal, ik heb lang geleden mijn wachtwoord voor begeleide toegang ingesteld.
Ik heb vandaag begeleide toegang gebruikt maar kan het niet uitzetten omdat ik mijn wachtwoord vergeten ben :(
Kan iemand mij helpen?

28.3K
LeonardN
5 jaar geleden
https://www.computeridee.nl/workshop/de-beste-tips-en-trucs-voor-ios/ Gebeurt dit, dan houdt u de thuisknop én de aan/uit-knop langere tijd ingedrukt tot het apparaat reset (laat de knoppen weer los zodra de appel in beeld verschijnt). Na herstarten keert u dan weer terug naar het startscherm. Deze truc is ook ideaal in geval u de code vergeten bent. In dat geval drukt u direct na de reset en herstart twee keer op de thuisknop en veegt u de op slot gezette app naar boven. Stel vervolgens een nieuwe toegangscode in voor Begeleide toegang en noteer deze nu wél op een veilige plek. Overigens circuleren er ‘horror-ervaringen’ online van gebruikers die ook na een reset zonder code niet uit een app kunnen ontsnappen. In dat bijzondere geval helpt alleen een volledige herstelactie van uw i-apparaat via iTunes. Nog één keertje dus: noteer die code!
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hallo, ik had per ongeluk op mijn iPhone 11 begeleide toegang aan gezet en ben nu de code vergeten waarmee ik het weer uit zet.. wie weet wat ik nu moet doen?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Help ik zit nu in toegangsbegeleid en heb er nooit een code voor inhesteld helpppp en geraak er niet uit

Antwoorden (1)

https://www.computeridee.nl/workshop/de-beste-tips-en-trucs-voor-ios/

Gebeurt dit, dan houdt u de thuisknop én de aan/uit-knop langere tijd ingedrukt tot het apparaat reset (laat de knoppen weer los zodra de appel in beeld verschijnt). Na herstarten keert u dan weer terug naar het startscherm. Deze truc is ook ideaal in geval u de code vergeten bent. In dat geval drukt u direct na de reset en herstart twee keer op de thuisknop en veegt u de op slot gezette app naar boven. Stel vervolgens een nieuwe toegangscode in voor Begeleide toegang en noteer deze nu wél op een veilige plek. Overigens circuleren er ‘horror-ervaringen’ online van gebruikers die ook na een reset zonder code niet uit een app kunnen ontsnappen. In dat bijzondere geval helpt alleen een volledige herstelactie van uw i-apparaat via iTunes. Nog één keertje dus: noteer die code!
5 jaar geleden
sofialol
een jaar geleden
het werkt bij mij niet help!!!