Hoe maak ik connectie met draadloos internet in de trein en bus met een iPhone 4?

Trein van de Nederlandse Spoorwegen en met busmaatschappij Connexxion.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wanneer je je aanmeld bij het netwerk moet er en bericht verschijnen waar je op moet drukken en vervolgens moet je, je aanmelden.

Als je in de trein zit en je krijgt deze melding niet kan je proberen handmatig naar de site nstrein.ns.nl te gaan. Voor connexxion weet ik deze site niet.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik heb ook een iphone 4 en weet hoe het moet;
selecteer de wifi van het vervoersmiddel
start safari

Als het goed is krijgt u een pagina waar u u kunt aanmelden