Hoe kan ik een bon kopiëren en plakken in Word ?

Ik heb namelijk niet alle bonnen nodig, dus dan hoef ik niet heel de pagina af te drukken.

Zie:

http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000640600/000/000640630_001_CouponsEfteling3.pdf

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

maak via printscreen knop een printscreen plak het in word, en gebruik het bijsnijd gereedschap in word om dingen eraf te snijden Toegevoegd na 42 seconden: welke bonnen wil je van dat blad? anders zal ik de bonnen die je wil , in een pdf zetten en kan jij vanaf je pdf programma het direct printen

een printscreen maken van de bon die je nodig hebt ( ctrl + printscreenknop en drna meteen ctrl + c (knippen)), open paint, druk op plakken (ctrl+V) sla de afbeelding op als jpeg bestand (.jpg), ga naar je worddocument, kies invoegen, afbeelding, uit bestand. en klaar is kees :)

Dit is iets ingewikkelder, omdat je in dat programmatje niet kan kopiëren. Je moet de bon(nen) die je nodig heb recht in je beeld hebben zodat je hem in je scherm kan zien zeg maar. Dan maak je er een printscreen van (gehele kopie van je beeld op dat moment) door CTRL en prtsc in te drukken. Dan ga je naar paint en plak je dit. In paint kan je de bon(nen) die je nodig hebt selecteren om vervolgens in word te plakken. Ik hoop dat ik het zo voldoende heb uitgelegt, anders hoor ik het wel. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100