ik heb dit op mijn laptop:de installatie is niet voltooid. start de installatie opnieuw op. wat nu?

ik zit vast op het scherm als mijn computer aan het opstarten is. maar ik kan niet verder en het zegt: De installatie is niet voltooid. Start de installatie opnieuw als u windows op deze computer wilt installeren.

ik kan niet verder en als ik ok OK druk, krijg ik het weer opnieuw

Picture for question
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (1)

Druk Shift + F10 zodra je deze melding krijgt, hierdoor open je een DOS prompt. Type in het DOS venster: cd C:\windows\system32\oobe <enter>
type daarna: msoobe <enter> en volg daarna de wizard om een gebruiker aan te maken e.d.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik heb het getypt maar als ik typ bij
C: \Windows\System32\oobe> msoobe
krijg ik dat nog een keer wat nu dan? ik heb windows 10.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je moet exact typen wat er staat: CD staat voor change directory, ik zie dat bij jouw uitleg niet meer staan.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ik had dat wel gedaan, maar ik was het vergeten om bij de reactie te zetten
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dan denk ik dat je installatie medium niet goed is, komt deze van een betrouwbare bron?
Kun je 'm anders op een andere USB stick zetten?