hoe kan ik blu ray spelen op mijn laptop?

ik heb per toeval een blu ray dvd gekocht en die speelt niet in de dvd speler. Hoe kan ik deze dan bekijken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
Bedank ook dat je ipv een externe laptop Blu-ray-speler er ook een zou kunnen kopen voor naast de televisie (mocht die mogelijkheid er zijn. Spelers voor naast de televisie zijn daarnaast goedkoper dan voor naast de laptop. https://www.google.nl/search?biw=1920&bih=1094&tbm=shop&q=blu-ray%20speler&tbs=vw%3Al%2Cmr%3A1%2Cp_ord%3Ap%2Cprice%3A1%2Cppr_min%3A54%2Cppr_max%3A130&ei=QI6iWuroL4fsUuqwnMgB&ved=0ahUKEwjqiPC4rt_ZAhUHthQKHWoYBxkQuisIqgIoAQ

Antwoorden (1)

BluRay kun je alleen spelen op een daartoe geschikte player, je zegt een DVD player te hebben en die is niet compatibel met BluRay media. Door nu een BD-player te kopen die geschikt is voor je laptop wordt het mogelijk een BluRay te bekijken (mits je ook geschikte software hebt)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
LeonardN
6 jaar geleden
+
Als aanvulling een aantal mogelijke externe BR-spelers (voor laptop).
https://tweakers.net/categorie/634/optische-drives/producten/#filter:TYyxCsMgFEX_5c4W1KgxfkCgQ6eMoUMwDhZpgoYuwX_vSwMl04VzDnfHkueQ-xjSDIc1x1cBO-Gw5I3YVPyfrMHfqbsJdqQ-POIbjjMUEn1MW8gFbodolTn2MyW4EVoqThc0As_KIKy-WGFkS7YxXfez2lytIspgeSPPxlJT6xc Ik neem aan dat er software bij zit om een BR af te spelen/dat Windows (mocht de vrager dat hebben) tegenwoordig ook wel BR afspeelt.