mijn koptelefoon doet raar ?

ik heb een koptelefoon en als ik doe aansluit aan mijn pc hoor maar alleen mijn linker oor en als ik dan een beetje aan het kabeltje friemel dan hoor ik heel af en toe de tweede hoe krijg ik het voor elkaar dat ik beide oren hoor ? of is de aansluiting van mijn pc gewoon kapot

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
TurfGraver
6 jaar geleden
Pc of laptop?
Wat voor connector zit er op de koptelefoon?
LeonardN
6 jaar geleden
Probeer het in een ander apparaat of andere uitgang.

Antwoorden (1)

Ik denk dat de bedrading in je oortjes niet helemaal goed zitten. Hier is helaas vaak niks aan te doen (behalve het bewegen van hhet snoer waardoor de kabels tijdelijk op de goede plaats zitten). Misschien moet je de buitenkant versterken waardoor je 1 lang sterk draad hebt of het in de positie dat je koptelefoon wel werkt het snoer met tape vastmaken.

Toegevoegd na 45 seconden:
Als het een nieuwe koptelefoon is kun je hem natuurlijk ook gewoon met het bonnetje ruilen. De bovenstaande manier is geschikt voor iets oudere koptelefoons/oortjes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is niks mis aan je PC, het ligt aan de oortjes.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het ging om een koptelefoon, soms helpt het om een lichte tik te geven tegen de helft van de koptelefooon die het niet doet. Bij mij werkt dit altijd. Wanneer ik aan het kabeltje friemel komt er ook een tijdelijke verbetering, maar het helpt niet permanent.