Gamepc upgraden, welke onderdeel?

Hallo ik vroeg mij af wat ik het beste nu kan upgrade voor mijn gamepc ik speel vooral 1 heavy game genaamd ARK maar ook Fortnite met Fortnite heb ik niet zoveel last maar zou graag alles op Epic willen krijgen en met ARK smoother gameplay maar ik vroeg me dus af wat ik het beste kan upgrade dit zijn mijn pc zijn onderdelen

Computerinformatie:
Fabrikant: MSI
Model: MS-7891

Processorgegevens:
CPU-fabrikant: AuthenticAMD
CPU-merk: AMD Athlon(tm) X4 860K Quad Core Processor

Versie van besturingssysteem:
Windows 8.1 (64 bits)

Videokaart:
: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Naam stuurprogramma DirectX: nvd3dum.dll

Geheugen:
RAM: 12246 MB

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ark op hoge instellingen is bijna niet te doen met een normale pc, ik speel het zelf niet maar hoor vaak dat het heel slecht geoptimliseerd is. Wat is je budget voor deze upgrade? Je zou je 1050ti kunnen upgraden naar een 1060 3 of 6 gb. Die is volgens userbenchmark 85 % sneller. Je moet alleen wel even kijken of die kaart in je pc past qua afmeteningen. Ik denk alleen wel dat je dan je cpu ook moet upgraden, volgens mij is het niet een hele krachtige. Anders word je cpu misschien gebottlenecked. Dus dan ben je ondertussen je hele pc aan het vervangen... Is het wel een grote destop? Of is het zo'n kleine? 12 gb ram, dat zie je niet zo vaak

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100