Gamepc upgraden, welke onderdeel?

Hallo ik vroeg mij af wat ik het beste nu kan upgrade voor mijn gamepc ik speel vooral 1 heavy game genaamd ARK maar ook Fortnite met Fortnite heb ik niet zoveel last maar zou graag alles op Epic willen krijgen en met ARK smoother gameplay maar ik vroeg me dus af wat ik het beste kan upgrade dit zijn mijn pc zijn onderdelen

Computerinformatie:
Fabrikant: MSI
Model: MS-7891

Processorgegevens:
CPU-fabrikant: AuthenticAMD
CPU-merk: AMD Athlon(tm) X4 860K Quad Core Processor

Versie van besturingssysteem:
Windows 8.1 (64 bits)

Videokaart:
: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
Naam stuurprogramma DirectX: nvd3dum.dll

Geheugen:
RAM: 12246 MB

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Het beste antwoord

Ark op hoge instellingen is bijna niet te doen met een normale pc, ik speel het zelf niet maar hoor vaak dat het heel slecht geoptimliseerd is. Wat is je budget voor deze upgrade?

Je zou je 1050ti kunnen upgraden naar een 1060 3 of 6 gb. Die is volgens userbenchmark 85 % sneller. Je moet alleen wel even kijken of die kaart in je pc past qua afmeteningen.

Ik denk alleen wel dat je dan je cpu ook moet upgraden, volgens mij is het niet een hele krachtige. Anders word je cpu misschien gebottlenecked. Dus dan ben je ondertussen je hele pc aan het vervangen...

Is het wel een grote destop? Of is het zo'n kleine?

12 gb ram, dat zie je niet zo vaak
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt inderdaad gelijk ARK is slecht daarmee maar ik speel ook meerdere spellen maar ik had ook vergeten erbij te zeggen dat ik mijn PC ook beter wil balanceren want het is namelijk niet het stilste PC ik weet nauwelijks meer hoe het klinkt in mijn kamer wanneer het stil was. dit is mijn computer kast een typische gamer kast voor zijn eerste game pc maar vind het wel een fijn, mooie kast ik weet namelijk niet veel van pcs opbouwen anders was ik hier niet heb het zelf ook niet gebouwd naam van kast: Sharkoon VG4-W Midi-Toren. mijn cp is rond 40 grade is denk ik niet veel maar ik herriner vorige zomer of lente wanneer ik ark speelde dat mijn vents veel lawaai maakte
cp fan rond 1700 rpm ofzo geen idee wat dat is maar is misschien handig. Ik weet niet wat een grote destop is ik denk dat mijn kast wel groot is ik hoop dat je me ermee kan helpen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dan ligt het er net aan wat je wil uitgeven. Je kunt bijna alles vervangen of alleen een gpu zien te vinden die het maximale van je cpu vraagt en niet meer. Misschien zou je je voeding dan ook moeten vervangen. Ligt eraan hoeveel watt die nu kan geven.