Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik aan reclame op mijn telefoon?

Ik heb gezocht naar een heggeschaar op mijn telefoon en nu krijgt mijn vriendin OP HAAR telefoon reclame over heggeschaar hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
746
dudemeister
6 jaar geleden
de app 1Blocker doet wonderen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zijn jullie op internet op hetzelfde account ingelogd? Dan zou het namelijk door 'Cookies' kunnen komen. Als je naar instellingen van je webbrowser gaat (de drie puntjes onder elkaar, rechts bovenin je scherm), scrol je naar onderen en klik je op 'geavanceerd'. Kijk dan onderin bij het kopje 'privacy en beveiliging'. Bijna onderin staat 'Instellingen voor content'. Als je hier op klikt, zie je een lijst staan, met bovenin 'cookies'. Dan naar 'cookies en alle sitegegevens weergeven.'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee niet op het zelfde account dat is juist het vreemde eraan ... wel op het zelfde wifi kanaal
paulus811
6 jaar geleden
Ik heb hetzelfde en vermoed dat het komt omdat ik het Apple account deel met mijn vrouw. Als ik op de Mac naar bijvoorbeeld een auto zoek, krijg ik op de iPhone advertenties van auto's, ook in Facebook.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dat begrijp ik nog echter wij gebruiken verschillende accounts ....
Z512099
6 jaar geleden
Misschien heeft uw vriendin zelf ook gezocht naar heggenschaar.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
" Ja dat begrijp ik nog echter wij gebruiken verschillende accounts ...."
Google?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Yes wel verschillende Google accounts maar zij heeft niet naar heggeschaar gezocht
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
"Yes wel verschillende Google accounts maar zij heeft niet naar heggeschaar gezocht" Google koppelt alle data, en het is niet heel moeilijk jullie te koppelen als jullie een ding gemeenschappelijk hebben namelijk het accesspoint en mailtjes naar elkaar.
Of het komt door de cookies, dat je op het zelfde account bent ingelogd, of het komt doordat je met elkaar in contact staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding