Waar Kun je goedkopen pc onderdelen vinden?

Ik zoek iets zoals een markt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Elk rommel markt.
Verder online zoals marktplaats.

Antwoorden (1)

Je bedoelt zoiets als, wat je vroeger had, de HCC-dagen? Helaas ben ik daar niet mee zo van op de hoogte. Indien lid van de HCC kun je wel korting krijgen op pc-spullen.

Als je geduld en de tijd hebt kun je zoeken op Ebay. Vaak zijn onderdelen hier goedkoper afhankelijk van de wisselkoers. Bijv. dollarprijzen vallen vaak gunstiger uit in euro's. Ik heb wel eens wat besteld op Ebay (uit de VS) waarvan de prijs éénvijfde was van wat ik hier in Nederland zou betalen inclusief verzendkosten. Betaling doe je bijvoorbeeld met Paypal, daarmee is de betaling beschermd tegen malafide verkopers.

Je kunt ook sites als Aliexpress proberen.