Met welk programma kan ik goede special effects maken in een film?

Hoi iedereen,

Ik ga binnenkort verhuizen, en dan krijgen we 2 paarden. Mij leek het een leuk idee om zelf een film op te nemen en op YouTube ofzo te plaatsen.

Weet iemand een goed programma waarmee ik realistische special effects kan maken? Bijvoorbeeld dat je een vuurbal hebt, of een schaduw in het donker. Of iemand die vervaagt tot het niets. Eigenlijk moet je er bijna alles mee kunnen

Alvast bedank

Groeten van Fedde

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Adobe After Effects
https://www.adobe.com/nl/products/aftereffects.html

Toegevoegd na 18 seconden:
Maak een grote scène nog groter.
Maak cinematische filmtitels, intro's en overgangen. Creëer een scène met brand of regenval. Laat een logo of personage bewegen. Met After Effects CC, de industriestandaard app voor animatie en creatieve composities, kun je elk idee tot leven brengen.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het zag er wel ingewikkeld uit, maar ik denk dat het wel gaat lukken. ☺
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
AE heeft nogal een steile leercurve.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik ga deze gebruiken. Dank u wel

Andere antwoorden (1)

ik zou het doen met windows movie maker