Kan en zal een moderator (ook) een reactie op een vraag verplaatsen naar de antwoorden?

Één van mijn antwoorden werd door een moderator verplaatst naar de reacties op de vraag. Daardoor verloor ik (ook) mijn verdiende punt voor het antwoord. Ik ben benieuwd of een reactie op een vraag ook verplaatst zal worden naar de antwoorden, wanneer de reactie eigenlijk een antwoord is op de vraag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, dat kan ie, en als het goed is krijg je er dan nog een punt voor ook.......of niet?

Kunnen zal hij of zij het zeker, zullen kan weleens in het geheel niet aan de orde komen. Waarom zou men een antwoord dat ook als reactie de vragensteller doorgaans wel bereikt als zodanig gaan benoemen? Omgekeerd kan ik me er best een en ander bij voorstellen. Heb het zelf ook wel eens aan het handje gehad en eerlijk gezegd... d'r zat in dat specifieke geval best wat in. Wanneer deze site trouw wil blijven aan haar (oorspronkelijke) opzet kunnen "we" als participanten binnenkort ongetwijfeld nog wel meer aanpassingen verwachten. Vooralsnog vallen de jongste in ieder geval bij mij niet in slechte aarde.

Het is me afgelopen week nog gebeurd dat van mijn antwoord een reactie werd gemaakt... Dus ja... Het gebeurd...

ja hoor gebeurt mij steevast...

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100