Kan en zal een moderator (ook) een reactie op een vraag verplaatsen naar de antwoorden?

Één van mijn antwoorden werd door een moderator verplaatst naar de reacties op de vraag. Daardoor verloor ik (ook) mijn verdiende punt voor het antwoord. Ik ben benieuwd of een reactie op een vraag ook verplaatst zal worden naar de antwoorden, wanneer de reactie eigenlijk een antwoord is op de vraag.

15 jaar geleden
1K
Antoni
15 jaar geleden
Bij de vraag over schoonmaakmiddelen voor het weghalen van spinnenpoep en muggenpoep. Ik dacht dat dat een grapje was! http://www.goeievraag.nl/vraag/welk-schoonmaakmiddel-beste-gebruiken-muggenpoep.6286
Antoni
15 jaar geleden
Mijn tweede reactie op die vraag is, naar mijn idee, overigens zowel een reactie als een antwoord. Dat wordt een dilemma voor de moderators, haha! Moderators, voor mij hoeft er niets meer verplaatst te worden bij die vraag, hoor!

Het beste antwoord

Ja, dat kan ie, en als het goed is krijg je er dan nog een punt voor ook.......of niet?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, er gaat weer een punt af.

Andere antwoorden (3)

Kunnen zal hij of zij het zeker, zullen kan weleens in het geheel niet aan de orde komen.

Waarom zou men een antwoord dat ook als reactie de vragensteller doorgaans wel bereikt als zodanig gaan benoemen?

Omgekeerd kan ik me er best een en ander bij voorstellen. Heb het zelf ook wel eens aan het handje gehad en eerlijk gezegd... d'r zat in dat specifieke geval best wat in. Wanneer deze site trouw wil blijven aan haar (oorspronkelijke) opzet kunnen "we" als participanten binnenkort ongetwijfeld nog wel meer aanpassingen verwachten. Vooralsnog vallen de jongste in ieder geval bij mij niet in slechte aarde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is me afgelopen week nog gebeurd dat van mijn antwoord een reactie werd gemaakt...

Dus ja... Het gebeurd...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Antoni
15 jaar geleden
Ja, dat heb ik ook meegemaakt. Ik vraag me nu af of ooit van een reactie een antwoord wordt gemaakt. Dus de verandering andersom!
ja hoor gebeurt mij steevast...