Heeft samsung (android) zoiets als een ‘cloud’?

Het is een lang verhaal, maar weet iemand of er zoiets is als een android cloud? Iemand heeft video’s van mij gemaakt, op een samsung. Ik zelf heb een Iphone en weet dat zoiets nog ergens ander terecht komt. Ik heb zelf gezien dat alles verwijderd is, maar zijn de beelden nu ook echt weg?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ja, er is een Samsung Cloud. Als je dit hebt ingesteld worden je documenten en media daar geplaatst als een backup. Mijn Samsung Galaxy S7 Edge doet dit ook, naast foto's in de galerij zie je dan een wolkje (cloud) staan.

Nu de vraag uit je toelichting: standaard is het zo dat als je iets uit de gallerij verwijderd, het in de prullenbak van Samsung Cliud geplaatst word. Na een bepaalde tijd (ik dacht een week), word het uit deze prullenbak definitief verwijderd.
Ritsuka
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het was een niet zo recente samsung.. Ik gok iets van 2014 ofzo. Hebben die dat ook?