Hoe is de service bij acer?

Wil een acer laptop kopen maar ik hoor vooral slechte berichten over hun service. Heeft er iemand ervaring met hun service?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

de rechtstreekse service is inderdaad heel slecht. maar als je een laptop koopt bij een service gerichte winkel(geen mediamarkt maar bijvoorbeeld office centre of dynabite) moet je geen problemen hebben met de service!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf werk ik bij een servicegerichte computerwinkel.. Wij handelen de garantiekwesties zelf af voor de klant. Je brengt gewoon bij ons de defecte laptop. Wij onderzoeken hem eerst zelf in de winkel.. al onze winkels hebben een eigen technische dienst ... (dit is bij Dynabite helaas niet zo) En als het mogelijk is verhelpen wij het probleem meteen zelf (en heb je de laptop de volgende dag weer terug) mocht er idd een groot probleem zijn met de laptop dan sturen wij deze voor jou op. Wij bellen erachter aan als het te lang duurt etc. De klant hoeft dus niks te doen.. alleen wachten! Acer is niet de snelste met zijn reparaties. Vooral toen zijn ernorm terrein aan het winnen waren ging het niet zo goed. Momenteel ligt de gemiddelde wachttijd tussen 1 - 3 weken. Met VAIO (sony) heb ik de beste ervaring. 90% van reps zijn binnen 5 dagen retour. Over HP/Compaq en FjS ben ik momenteel het minst te spreken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Acer kent trouwens wel redelijk uitval in de markt. Vorig jaar werd dit ook goed bevestigd door een onderzoek bestaande uit 30.000 notebooks... Zie link: http://tweakers.net/nieuws/63815/hp-laptops-gaan-vaker-stuk-dan-die-van-asus-en-toshiba.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar elke laptop kan kapot gaan en bijna elk merk heeft zo zijn problemen. hp/compaq heeft bijvoorbeeld last van kapote adapters!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan niet zeggen dat HP last heeft van defecte adaptoren (ze hebben van veel meer dingen last.. haha) Je moet het meer per serie (of zelfs batch) bekijken. Zo ben ik meestal wel tevreden over Asus.. Lekkere robuuste behuizing met goede airflow. Weinig problemen mee.. Maar had laatst een batch te pakken (K50AD) en dat was één grote ramp.. Het gaat hier ook om gemiddelde. Zijn genoeg Acers die ik verkoop en waarvan de mensen pas na 7 jaar trouwe dienst terug komen (Y)

Andere antwoorden (2)

Op zijn zachtst gezegd meer dan waardeloos, niet kopen die troep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Acer heeft perfecte computers en als je die in een goede computer winkel koopt, dan is de service ook prima!
Maar goed, Aldi en Lidl hebben ook perfecte computers met 3 jaar perfecte service aan huis!