Bestaat er een app om te sms'en op een tablet als je geen Android telefoon hebt?

Mijn oma heeft een ouderwets type GSM waar je mee kunt bellen en sms'en. Zij wil sms'en via haar tablet, waar ze ook bijv. WhatsApp voor tablets op heeft. Ik heb gezocht maar vind geen doodgewone sms app. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zit er een SIM-kaart in de tablet of kan er eentje in? Zo niet, dan kan het zeker niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
het kan wel met whatsapp web.

Antwoorden (1)

met whatsapp web kan je via de browser van de tablet sms-en. je moet dan via whatsapp de code scannen en dan synchroniseert hij met je telefoon