Ik weet niet welke videokaart ik moet kopen voor ark kan iemand helpen?

Ik wil graag ark spelen op minmaal 30fps en epic instellingen welke videokaart kan ik het best kopen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ritsuka
6 jaar geleden
ligt er ook aan wat verder in je pc zit, het moet ook op je moederbord passen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De laatste 12 jaar past elke videokaart in elk moederbord (als er een slot voor is). Dit dankzij PCIe. Ark is het slechts geoptimaliseerde spel dat ik ooit gezien heb. Ik zou zeggen de duurste kaart die je kan vinden en die past op je voeding. En dan je vingers kruisen en hopen dat het lukt. Wat voor voeding heb je?

Antwoorden (1)

https://youtu.be/TEmCaJAknaA?t=3m16s

Een GTX 1080 als je een scherm hebt van 1080p.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zat zelf te kijken naar een gtx1060 en dan tussen hoogste en gemiddelde in
Dan nogsteeds
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Heb zelf toevallig een GTX 1060 3GB. Ben er zeer tevreden over. Het draait supermooie spellen als The Witcher 3
zeer goed. Een spel als ARK is gewoon een draak omdat het slecht gemaakt is en maar niet wordt geoptimaliseerd door de makers. Het ziet er grafisch heel matig uit maar je hebt de zwaarste kaarten nodig om het fatsoenlijk te draaien.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik dankjewel