Kan je met je telefoon, (als je daarop tv kijkt) streamen naar je tv ,onder een extra box of iets anders ?

Ik heb Ziggo als provider en nu zeggen ze dat ik met mijn telefoon, overal in het huis tv kan kijken. Ik heb alles gelezen ook op internet maar ik kom er niet uit

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dudemeister
6 jaar geleden
Ziggo app - digitale televisie - op je mobiel downloaden. Inloggen met je gegevens en dan kun je er idd op kijken. ik doe het net zo op mij tablet.
Je kunt de programma's bekijken, streamen naar je tv en dan naar tv programma's kijken zou wellicht met een Apple tv lukken. Waarom zou je via de app inloggen en dat streamen aar je tv, lijkt me overbodige actie.

Antwoorden (1)

Ja, als je een Smart tv hebt kun je via Bluetooth streamen van mobiel naar tv.
Of dat bij jou ook kan hangt af van je tv.
Ritsuka
6 jaar geleden
AlphaLimaSierra
6 jaar geleden
en als je geen smart tv hebt, dan kun je een Google Chromecast op je tv aansluiten, om alsnog verbinding te kunnen maken met je mobiel/ tablet/ laptop etc.
Ritsuka
6 jaar geleden
Klopt, maar de vraag was of het kon zonder extra's