Waarom kan ik een bericht niet delen op Facebook?

Ik wil graag een bericht delen op Facebook van een vriend, helaas lukt dit niet omdat het kopje 'delen' onderaan het bericht ontbreekt. Bij berichten van pagina's staat het kopje 'delen' wel.

Nou is mijn vraag hoe ik het bericht wel kan delen? Moet ik iets wijzigen in mijn instellingen op Facebook? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
85.1K
Rieneke1
6 jaar geleden
Kan zijn dat het niet openbaar staat, daar kan alleen je vriend wat aan veranderen. Soms kan je ook naar de bronpagina waar je vriend van heeft gedeeld: deze bron vind je in de kop boven het bericht. Het bericht op de bronpagina kan je wel delen.

Antwoorden (1)

Die vriend heeft in zijn privacy instellingen gezet dat andere zijn berichten niet mogen delen
dus kan jij niet veranderen

Enige wat je kan doen is de tekst kopiëren en in een nieuw bericht zetten
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hoi! Weet jij hoe je dat kunt instellen dat anderen (vrienden) jou berichten niet kunnen delen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je je instellingen van berichten op alleen vrienden hebt staan kunnen ze het bericht niet delen. Bij de instelling openbaar of vrienden van vrienden kan dat wel . Dit kan je hier instellen: instellingen - privacy
Daar zie je wie kan mijn toekomstige berichten zien? dat zet je op vrienden Ook bij het onderdeel tijdlijn en taggen kan je dingen alleen op vrienden zetten .
Bij Wie kan dingen op mijn tijdlijn zien? zet je ook de dingen op vrienden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Helaas is dat niet zo. Alles staat bij mij op alleen vrienden en toch kunnen zij alles van mij delen. Ook bij mijn vrienden die het ook op vrienden hebben staan, is geen deel-knop.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is vreemd , ik heb ook alles op vrienden staan . Alleen als ik iemand tag kan hij het delen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zal eens vragen hoe mijn vrienden het zien. Wie weet zien zij het wel zonder delen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Via instellingen - tijdlijn en taggen kan je je profiel laten weergeven als openbaar of als een bepaalde vriend zodat je kan controleren wie wat kan zien
Zo kan je zelf kijken of de instellingen kloppen zoals jij het wilt
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Kan nog makkelijker zie ik
Ga naar je profiel en druk boven aan bij de omslagfoto op de drie puntjes en dan op weergeven als
Dan zie je eerst hoe je profiel er voor openbaar uit ziet en je kan dan in het het balkje boven aan een vriend kiezen als wie je je profiel wilt zien .
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bij mij kan de ene vriend wel mijn dingen delen en andere vrienden weer niet. Hoe komt dat? Dat bedoelde ik.