Welk presentatie programma kan ik het beste gebruiken?

Ik ben opzoek naar een simpel presentatie programma (zie bijlage) die ongeveer hetzelfde als een website werkt.

Het liefst nog dat de video's automatisch beginnen met afspelen zodra er vanuit het main menu op is geklikt. En zodra de video afgelopen is, hij automatisch terug naar het main menu keert.
Dus eigenlijk word er dan alleen in het main menu geklikt.
Mocht dit niet mogelijk zijn, dan een programma met slechts een "play" en "vorige pagina" functie.

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Powerpoint?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, Powerpoint of Access?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Of een html5 pagina met een browser in kiosk mode. Kan zonder server.

Antwoorden (1)

Met Powerpoint of google presentaties kan dat erg makkelijk