Hoe sluit ik mijn laptop aan mijn tv? (geen hdmi)

Hoi,
ik heb een wat oudere laptop. Er zit hier geen HDMI aansluiting in, dus ik vroeg me af hoe ik mijn laptop het beste aan mijn tv kan aansluiten?
Dit is mijn laptop: https://tweakers.net/pricewatch/234221/hp-compaq-business-notebook-6730b-(nb018et)/specificaties/

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb al uitgevonden dat het om de vga aansluiting gaat. Kan iemand mij vertellen/een link sturen naar het kabeltje(+aansluitingsstuk) die ik het beste kan halen

Toegevoegd na 21 minuten:
Mijn tv heeft alleen HDMI

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heeft je TV enkel HDMI als ingang? Of wellicgt ook VGA? Met VGA wordt het makkelijk.

Het beste antwoord

Met Q-Waves kan het draadloos, via USB poort op je laptop en HDMI poort van je TV dan heb je in een keer beeld en geluid op je TV:
http://www.automatedhome.co.uk/New-Products/Q-Waves-USB-Solution-Sends-HD-From-your-Computer-to-TV-Wirelessly.html

Toegevoegd na 9 minuten:
Bedraad zou het hier mee leuken:
http://www.dx.com/nl/p/hdmi-male-to-vga-female-audio-jack-adapter-black-golden-236968#.WGa0AJIzWUk
dit sluit je gewoon op VGA kabel en voor geluid moet je een 3.5mm audio jack kabel gebruiken.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je een verkoopsite voor de draadloze optie? De bedrade versie is verkeer om HDMI bron, naar een VGA beeldscherm. De vrager heeft een VGA bron en wil naar een HDMI beeldscherm (TV).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verbetering van de zin:
*De bedrade versie is verkeerd om, het is voor een HDMI bron, naar een VGA beeldscherm.

Andere antwoorden (1)

Als je laptop VGA out heeft en je TV HDMI in dan:

https://www.allekabels.nl/hdmi-omvormer/1792/1376194/vga-naar-hdmi-omvormer.html?gclid=CjwKEAiAqJjDBRCG5KK6hq_juDwSJABRm03hCHl4Gt5fqQsS_iuM8yzWBDrbWm0lYEOU7O3BBP3EZxoCqHjw_wcB

De USB poort zorgt voor voeding. Dat kan ook haast niet anders de omvormer moet actief zijn. Het kan niet via een simpele kabel of connector.