Kan je dit over spuiten?

Zelf zitten hier wat krasjes op. En ik had het idee om misschien door met een matt zwarte spuit bus erover heen te spuite en zo weer een mooie dekkende laag te hebben. Kan dit?

Hieronder een foto:

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Wat is het object op de foto, welk materiaal is het?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Objects is een race stuur, materiaal ik denk hard plastic of alluminium
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan op zich, maar dan wordt het stuurtje helemaal uit elkaar halen en het onderdeel volledig spuiten. Dan spuit je ook over het logo heen, maar dat hoeft geen probleem te zijn.

Het beste antwoord

Hoi Kevin, wat staat er precies op de foto? Is het een onderdeel van een speakersysteem? De foto is te dichtbij genomen om dit te beoordelen.

In principe kun je vrijwel alles overspuiten zolang je de goede verf kiest en wat youtube tutorials volgt. Probeer alles wat je niet overgespoten wilt hebben goed af te plakken, of hetgene dat je overspuit te demonteren zodat er geen verf op bijvoorbeeld elektronica komt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is een race stuur de logitec g29
Materiaal ik gok kunststof.