Hoe kan ik muziek van You-tube overzetten op een USB-stick?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik doe het via de link bij bron
gaat prima met muziek tot ongeveer 10 minuten, dus hele cd wil niet wel losse nummers. Succes Bronnen:
- http://www.youtube-mp3.org/nl

Antwoorden (2)

Ik doe het via ftvlo youtube conventer : eerst zoek je het liedje dat je van youtube wilt halen op , je klikt op het filmpje en zet het op pause . Dan kopieer je de gegevens van de adresbalk bovenaan : https://. ....... en plak je dit in de balk bij de website van ftvlo dan druk je op converteren waarachter je op de knop downlauden klikt je krijgt dan vanonder op je scherm de downlaud die je kunt openen enzovoort druk op opslaan of openen ... dan sluit je je usb aan en zoekt het gedownloadde liedje op je pc dit staat normaalgezien bij downlauds of muziek /documenten (te zien in welke categorie je het hebt opgeslagen ) dan selecteer je het bestand met je rechtermuisknop Door er op te klikken terwijl je de muisknop ingedrukt houdt en sleep je het naar je usb (dat er tussen staat bij muziek /documenten ect ...) en laat je de muisknop los normaalgezien staat het er nu op je moet dit wel apart voor elk liedje doen , het lijkt veel werk maar eenmaal je het Door hebt gaat het snel
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dat is best ingewikkeld. Download het filmpje en extract het muziekbestand met een app.
Dan moet je het audiobestand met je muis nauwkeurig slepen naar het doelgeheugen.
Het vergt enige concentratie en een goede oog-handcoördinatie maar dan moet het lukken.