Wat gebeurt er bij een back-up?

Hallo,
Ik zou graag een back-up nemen van mijn computer. Daarna zou ik mijn hele computer resetten of terug in zijn oorspronkelijke stand zetten. Maar ik heb op mijn computer een antivirus installatie staan, dus vraag ik me af of dat dan wegblijft als ik mijn back-up terug zet?

Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Een backup van een systeem is bedoeld om in nood een herstel te doen en bij een volledige backup komt alles terug bij het terugzetten van deze backup dus alles zou weer zo moeten functioneren als ten tijde van de backup, dus ook het virusprogramma. Belangrijk bij het veligstellen is dat er geen andere programma's actief zijn. Bij het terugzetten van een systeem kunnen verschillende methoden ter sprake komen en dan ligt het eraan wat precies de bedoeling is. De verschillende mogelijkheden zijn: Fabrieksherstel: Zoals het systeem uit de doos kwam Systeemherstel: Het systeem herstellen middels het kiezen ven een systeemherstelpunt Restore: Vanaf een extern medium terugzetten. Daarvoor is mogelijk een systeemherstelschijf nodig, een opstart-schijf. Succes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100