Waarom werkt schermopname windows10 home (Game Bar)niet?

ik heb vereiste hardware wel maar ik krijg de melding van:
"deze PC voldoet niet aan de hardwarevereisten voor het opnamen van clips"

Picture for question

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat de Game Bar niet werkt omdat deze niet is ingeschakeld. Ga naar Instellingen > Gaming > Game Bar en zorg ervoor dat de optie 'Game Bar gebruiken' is ingeschakeld. Als dit al is ingeschakeld, controleer dan of de juiste toestemmingen zijn verleend.
Bronnen:
4 maanden geleden