Kun je video's die op Facebook staan naar iemand versturen die GEEN Facebook heeft?

Soms zie ik leuke video's op Facebook voorbij komen. Ik zou die graag bv via mail naar niet Facebookers sturen. Is dat mogelijk en zo ja hoe? Ik moet er wel bij vermelden dat ik niet handig met computers ben..

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
15.9K
Ritsuka
7 jaar geleden
volgens mij kun je gewoon de link sturen, als de video op openbaar staat

Het beste antwoord

Muis over de video en klik "Send" (onderaan het scherm).
Type hier het e-mailadres van degene die geen Facebookaccount heeft en klik "Send message".
Of je kunt de link die bovenaan het scherm staat sturen.

Als dat niet werkt:
Klik op de videolink om naar de videopagina te gaan.
Als je op de video klikt, zul je bovenaan zien:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=XXXXXX (XXXXXX is de linkcode van Facebook).
Verander deze link in:
http://www.facebook.com/v/XXXXXX
Stuur deze link naar iemand die geen Facebook heeft.

Ik heb zelf geen Facebook, dus ik kan niet checken of het werkt. Zo niet, dan hoor ik het graag.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel voor de uitgebreide uitleg en bronnen!