Wat kun je er tegen doen als je dit leest?

Elke keer als ik op GV komt,staat onderaan Gereed maar met fouten in de pagina

Hoe is dat op te lossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha dat heb ik ook , ik negeer het gewoon .
Maar ben toch wel benieuwd naar de antwoorden .

Het beste antwoord

Het kan zijn dat er fouten in het javascript zitten of dat er afbeeldingen zijn aangeroepen welke niet op die locatie te vinden zijn.

Misschien zou je het eens in een andere browser kunnen proberen bijvoorbeeld firefox,opera of google chrome.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op de volgende pagina staat hoe je het zou kunnen oplossen,er vanuit gaande dat het in IE gebeurt.
http://support.microsoft.com/kb/308260/nl