Kan een Pc hardeschijf in een ps3?

Ik heb een ps3 met 20GB, dat is te weinig om gta v op te spelen dus ik dacht, ik heb nog een oude laptop met een hardeschijf erin. Kan ik die aansluiten op de ps3 ? Hij is wel te groot de hardeschijf maar kan wel aansluiten met zon snoer. Is dit mogelijk ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als het een SATAschijf is zou deze zo moeten passen.

Het beste antwoord

Sata 3/SataIII moet kunnen. Alleen moet je kijken hoeveel RPM (rounds/rondjes per minuut) deze schijf draait. Als dat 5400RPM is, kan het evt. voor system lag zorgen, 7200RPM niet. Op zijn minst zullen de spellen minder snel laden (bij 5400RPM) bij het opstarten daarvan.