Heeft een Transcend kaartje van 128GB zin voor de Macbook Pro?

Hier komen dan de downloads, afbeeldingen films op etc.
Gaat dit een beetje snel of is dit het niet waard?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je zou het beste Gewoon een Cloud nemen.er zijn diverse
Dropbox 1 Tb 10 euro P/m
Onedrive 1 Tb 10 Euro P/m
Gdrive 15 Gb free

maar over de SD kaart het kan wel werken alleen dan moet je die kan ik je wel sandisk Extreme Pro aanraden die zijn 95 Mb/s dus redelijk snel
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik bedoelde eigenlijk een SDXC kaartje (128GB voor 80 euro ofzo) ik denk dat de cloud langer duurt om bijvoorbeeld een film van 4GB te uploaden?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maak eens een fatsoenlijke zin. maar over de SD kaart het kan wel werken alleen dan moet je die kan ik je wel sandisk Extreme Pro aanraden die zijn 95 Mb/s dus redelijk snel Wat staat hier nou?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je dit tegen mij of tegen multiomer?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik neem aan tegen multiomer, die weet niet van leestekens en gebruikt hoofdletters waar het kleine moeten zijn en andersom.
Afgezien daarvan: De cloud is al snel een heel eind langzamer dan een SD-kaartje of een USB-stick. Een kaartje is al snel 10x sneller en meer is voor betaalbaar geld heel goed mogelijk.
Die cloud heb je ook niet altijd bij de hand én is niet altijd even snel als die je thuis misschien hebt.
Ik heb zelf een 1TB stack server gratis gekregen van TransIP, die kan je instellen als extra schijf op je computer dus dan hoef je niet naar internet. probleem is dan wel dat er een invite systeem aanzit en dan moet je dus eerst een tijd wachten

Een SD kaartje kan handig zijn, je zou dan wel een snelle moeten nemen, denk daarbij aan een Class 10 SD kaart.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor dat geld kun je beter een USB-stick kopen. Die zijn over het algemeen iets geodkoper dan een SD-kaartje. Raar, maar het is zo. Bij 128 GB en 80 euro heb je de Transcend uit bron 1, die gaat 240 MB/sec. Of een Mushkin Impact van 256 GB die 310MB/sec gaat.
Kijk eens op de Tweakers pricewatch (bron 2). Daar vind je ze allemaal en kun je ze goed vergelijken.