Ik krijg mijn CD niet meer uit de laptop. Hoe krijg ik hem er weer uit?

Het schuifje gaat niet meer open. Ik kan de CD wel gewoon afspelen.

1.3K
Antoni
7 jaar geleden
Soms werkt het weer goed als je de laptop uitzet en daarna weer aanzet.
Pieterke
7 jaar geleden
Dat had ik al geprobeerd. Met de tip nr. 2 van Mr. Tomaat is het gelukt. Ik had nog nooit een CD op de laptop afgespeeld vandaar dat ik het niet wist waarschijnlijk.

Het beste antwoord

1 Op het knopje drukken
2 Rechtermuisklik op de driveletter; uitwerpen klikken.
3 Met een naald in de pinhole drukken
4 Op het knopje drukken en met een mes op nagel een beetje meetrekken
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Pieterke
7 jaar geleden
Bedankt. Nr. 1 en 4 had ik al geprobeerd.
Pieterke
7 jaar geleden
Met nr. 2 is het gelukt. Bedankt.
Utrecht
7 jaar geleden
en als niets meer zou werken: laptop opnieuw opstarten (desnoods geforceerd afsluiten).