Hoe vind ik mijn internet surf geschiedenis van vandaag, gisteren e.v.?

Voorbeeld.
Ik weet dat er een heerlijk appelrecept ergens staat op internet. Gisteren had ik het gevonden toen ik surfte. Hoe kan ik er mijn surf geschiedenis vinden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
8.6K
Amadea
8 jaar geleden
Welke browser gebruik je?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ctrl-H (werkt voor elke browser die ik ken) En dan ipv van zoeken op tijd kan je ook zoeken op onderwerp.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ctrl-H (begin met tikken:) appel
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor alle PC OS-browser, moet ik zeggen. Dus Chrome, FF, Opera en IE(en Edge).

Antwoorden (2)

Als je Internet Explorer hebt:
Klik op de knop Favorieten en klik vervolgens op het tabblad Geschiedenis. Klik op de website die je wilt bezoeken.
Je kunt de geschiedenislijst sorteren op datum, sitenaam, vaakst bezocht of laatst bezocht door op de lijst te klikken die onder het tabblad Geschiedenis wordt weergegeven.

Toegevoegd na 1 minuut:
En bij Chrome gaat het doorzoeken van de Geschiedenis zo:
◾Start Chrome.
◾Klik rechtsboven op de knop 'Google Chrome aanpassen en beheren'. Dat is de knop met de drie streepjes.
◾Klik in het menu dat verschijnt op Geschiedenis of Geschiedenis en recente tabbladen > Geschiedenis.
◾De Geschiedenis opent. Het is een overzicht van alle webpagina's die zijn bezocht in deze browser. De pagina's zijn op datum gesorteerd. Bij elke site staat het tijdstip van het bezoek, de naam van de websites en het webadres. Boven in beeld staat een zoekbalk. Weet u nog de naam van de organisatie of een onderwerp dat op de bezochte site stond? We gaan het proberen te vinden. Typ een woord of een deel van een zoekwoord in het zoekvak.
◾Klik op Geschiedenis doorzoeken.
◾Chrome doorzoekt de Geschiedenis en toont de resultaten in een lijstje. Klik met de rechtermuisknop op de link en kies daarna Link openen in nieuw tabblad.

Toegevoegd na 3 minuten:
En Firefox gaat vrij simpel:
Klik bovenaan in uw scherm op 'geschiedenis'.
U ziet nu een overzicht van de door u bezochte websites. Door op 'alle geschiedenis tonen' te klikken ziet u een lijst met alle door u bezochte websites.

Toegevoegd na 5 uur:
Nog een handige tip van MrTomaat: Ctrl-H scheelt een hoop stappen (werkt op alle bekende PC-browsers).
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
+ Voor de uitgebreidheid. Overigens scheelt
Ctrl-H een hoop stappen (werkt op alle bekende PC-browsers).
Pijltje linksboven , linker pijltje.
Is pijltje om pagina terug aan te klikken.
Daar klikken maar even vasthouden, krijg je de geschiedenis te zien, alles onder elkaar heel overzichtelijk en duidelijk.

Succes.